پردیس شهید باهنر شهرکرد

برگزاری آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود

آیین استقبال از دانشجومعلمان ورودی 95 امروز دوشنبه 95/8/3 درسالن اجتماعات  پردیس شهید باهنر شهرکرد برگزار گردید. در این مراسم که به همت واحد اموردانشجویی و با هدف آشناسازی دانشجومعلمان جدیدالورود با موقعیت دانشجو معلمی، فضای پردیس، مقررات و کارمندان  پردیس صورت گرفت، آقای دکتر رحیمی مدیر امور پردیس های استان، خانم دکتر ولی پور سرپرست پردیس شهید باهنر و سایرهمکاران حضور داشتند.

آقای دکتر رحیمی ضمن تبریک به دانشجویان و اشاره به اینکه امروزه عصر ارتباطات است از دانشجویان خواست در کنار امور درسی و آموزشی، با شرکت در نهادها و کانونهای فعال در پردیس، توانایی های خود را به عنوان یک معلم ارتقا دهند.

خانم دکتر ولی پور نیز ضمن عرض تبریک به دانشجویان جدیدالورود پردیس، با اشاره به اینکه معلم بودن یک امتیاز مهم برای دانشجویان مرکز می باشد، از آنها خواست تا با رشد همه جانبه خود در حفظ مقام و منزلت معلمی بکوشند.

سرکار خانم شیرانی، معاونت آموزشی پردیس نیز ورود دانشجویان جدیدالورود را تبریک گفته و با اشاره به اینکه شمار زیادی از دانشجویان جدیدالورود دارای رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند، اظهار امیدواری کردند که این موضوع نوید دهنده ی آینده ای روشن برای آموزش و پرورش می باشد.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به قرائت سوگندنامه ی معلمی، پخش پیام تصویری جناب آقای دکتر مهرمحمدی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ، پخش کلیپ و اجرای سرود توسط گروه سرود پردیس اشاره کرد.

 


نظرات کاربران